~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 9 oktober 2011

Av ~ Ruth ~ - 9 oktober 2011 22:20

Jag glömmer min diskussion med spegeln i går, nu öppnar jag inte munnen till den när jag står där. Saken är den att jag vill själv följa mina små rynkor från start till ett skrynkligt russin, detta som spegeln har sett under längre tid , men tigit om för mig. Kommer själfallet att mota Olle i grind i den mån jag kan, jag struntar inte i min hud, har alltid använt hudkrämer sedan 20 års ålder, även huden behöver näring precis som kroppen inuti. Man skall vårda kroppen inifrån och ut, känner mig inte fåfäng för det, eller skall man skita i hur man ser ut när man blir 60+  bara man har ett gott hjärta ? det räcker inte för mig tyvärr, vill så mycket mera med min kropp.


"Klickbilder"

 


Måste visa en bild på detta ekipage som kom här ute på gatan i går, ett brudpar i höstskrud.


 


Fick detta fotot i dag från min man som är i Värmland och våran stuga (älgjakten startar i morgon). Den första snön för i år där uppe, gissa om jag längtar dit upp OAOOO ! undrar hur mycket snö det är där nu i kväll, när bilden togs så snöade det för fullt…

Senaste natten fick vi första frosten -2 grader, nu rejält blåsigt med regn.


Kram och tack för att ni finns !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards