~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av ~ Ruth ~ - 18 oktober 2011 18:58

"klickbilder är dom alla"

   


Fick ett oväntat besök i går och fina blommor av min sons sambo, se så fina dom är, kram och tack min vän !


   


Tar man in blommor som står ute i rabatterna så får men med småohyra på köpet, tog in av kärleksörten och fick denna äckliga tvestjärt på köpet, den kröp på skåpet. Hittade även en sådan klen och tanig spindel med långa ben (en sådan harkrank utan vingar, hoppas du förstår :-) samt en liten snigel, säkert finns det mera småknytt gömd mellan blommorna.


 


Har gjort tandblekning i dag, är nog ett år sedan det skedde senast. Redan efter första gången ser jag en klar skillnad, skall gnida ett par gånger till med någon dag emellan. Anv. en vanlig tandborste, fukta den lätt och doppa den i bikarbonat (från kryddhyllan i affären) gnida borsten på dina tandsingar tills du ser en klar skillnad, det är helt ofarligt och smakar salt, försök så får du se.


Har regnat här hela dagen, så jädrans tråkigt, men så är det ju med hösten, blir bättre när det kommer snö, då blir det ljust och mysigt.

Kramen

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards