~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av ~ Ruth ~ - 22 oktober 2011 21:40

Har varit ute och rantat omkring lite i dag, först till dotera med familj, blev bjuden på äppelpaj med vaniljsås, jag tog också ett fat och njöt så inibengan, 1 ½ år sedan jag avnjöt detta goda. Vi har bytt grejer, dom fick en kasse med älgkött och vi fick torkade kantareller, 2 stora krukor.

Sedan åkte vi till det enorma köpcentrat i Partille ”Allum”, min man behövde en ny vinterjacka, japp han hittade en tjock kanonsnygg jacka.


 

"klickbild"

 

Vad skulle jag då kontra med, jo det blev denna ”Multistyle” har önskat mig en sådan så länge. Lika fin som tjejerna på fotot kommer jag nog inte att bli, men något skall jag nog få till. Har inte längden på håret som dom har, men det kommer (kanske) med tiden. Köpte även 4 ledlampor för mina fönsterbelysningar, skall lysa i 3 år står det, och då är dom väl värda sina kronor.  Skall byta alla lampor vad det lider, men får köpa några i taget, dom kostar ju en del.

Har nu tittat på ”Fångarna på fortet”, så duktiga och tuffa.  Nästa omgång kanske jag är med och har vackra lockar i håret och väger 60 kg (inte omöjligt, eller är det ? :-) man kan ju alltid drömma, men det är sällan som en dröm slår in.

Kramelikram på er alla.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards