~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av ~ Ruth ~ - 25 oktober 2011 21:59

”Bloggtoppen” är också hackat, vi skall byta lösenord, men vet inte vilket jag har där, måste vara uppskrivet  någonstans, får fortsätta att leta och leta. Skall byta på bloggen, kan vara samma lösenord, så det skall jag nu göra., något klurigt med bokstäver och nuffror.

Har försökt att fixa till mina vänners bloggar under dagen, är ni missnöjda så mejla mig, jag tål inte bara ros, utan det är av ris man lär sig. Nu syns inte toppen på min blogg, får prova att lägga in det på nytt beror det på att den är animerad ?
Blir så jädrans trött på blogga nu. Rubrikerna över inläggen har stora och tjocka bokstäver som dasslock, måste även ändra det.

Min man har gjort egna fiskkakor till middag i dag (fisk fångat vid stugan i Värmland), åts med skirat smör och kokta morötter, mannen åt potatis och jag grönsaker. Är heltokig i all mat som rör fisk, skulle kunde äta det flera gånger i veckan.

Telefonen har gått varm i dag, där vi har våran stuga i Värmland så har våra grannar fått ett otroligt angenämt besök ”Postkod lotteriet” , många lyckliga och härliga grannar har fått en för tidlig julklapp, skall bli roligt att se dom alla på postkod lotteriet i TV till helgen, Gerd (Gullan’s svägerska) blev nog gladast.
Nu skall jag se på ett program på TV 6 PLAY, “Waterwörld” ett program som får  skrattmusklerna att dra.


Kramiz till er alla.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards