~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av ~ Ruth ~ - 2 oktober 2011 22:07

Efter dom första morgontimmarna så gav magontet vika, är bara öm från och till. Sonen som bor utanför STHLM var hemma från jobbet i 4 dagar, samma symtom och förlopp som mig, när han kom tillbaka till jobbet var han väldigt matt och skulle behövt ett par dagar till för att hämta krafter. Så tydligen vad han sa så går detta som en löpeld över hela Sverige. Det blir nog flera här på bloggarna som trillar dit också.

Dimman ligger till långt ut på dagen, när den lättar så skiner solen från klarblå himmel, en varm och fin dag. Så mycket sker inte i mitt liv nu om dagarna, tänk om jag hade kommit ihåg alla drömmar som jag har haft i mitt huvud alla dessa timmar som jag har sovit dom senaste dagarna, det hade kunna bli till många roliga noveller.


  

Jag tänder ett ljus i höstens mörker,
ett ljus som värmer och skänker glädje,
förtröstan och ro i våra sinnen.
Ljuset ger oss harmoni och trygghet,
ljuset förändrar så mycket, mörkret
och stormarna är inte så skrämmande
längre, dess värme omger oss med frid !


Kram till er alla som har utstått med min klagan.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards