~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 23 oktober 2011

Av ~ Ruth ~ - 23 oktober 2011 22:58

Har kokat lite hundmat på förmiddagen av köttspill efter älgjakten. Hundarna var så uppskruvade när dom kände all köttlukten, klart dom fick även smaka rått kött, det är ju så magiskt för dom, då sitter dom som ljus och väntar på en smakbit, tar det för lång tid så skäller dom i kör.


 

"Klickbild"


Själva så åt vi älgfilé och kantarell-gräddsås med grönpeppar, sallad med egengjord dressing och potatiskroketter. Även jag tog några potatiskulor, har syndat lite i dag när det var söndag, tar 2 piller innan som tar upp kolhydraterna så det var ok.

   


Var en sväng till torget, vi har fått flera nya affärer. ”KappAhl” öppnade i slutet av veckan, ”Limit” är en klädaffär som också är ny. Den norska kedjan ”Nille” öppnas inom kort, den är för oss kvinnor som ”Jula” är för karlarna. Köpte en gosig lång halsduk att linda omkring halsen kyliga dagar.

Har tittat på TV hela kvällen, nu hinner man inte med allt som man vill se och följa, det blir mycket att se på datorn och play i efterhand.


♥♥♥ Kram och tack för att ni så flitigt besöker mig och lämnar kommentarer ♥♥♥

  

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards