~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av ~ Ruth ~ - 14 oktober 2011 19:47

Har fått in mina Dahliaknölar i em. hoppas dom har klarat sig, dom skall ju in innan första frosten, men eftersom jag täckt över dom så hoppas jag dom har klarat sig. Fortfarande täppt i huvudet som en boll, hostar och det värker i ena lungspetsen, fattas bara att jag skall få lunginflammation också innan allt är över . Fixade Otrivin comp i går som har stoppat rinnsnuvan och nästäppan, tar det 3 gånger under dagen, vilken dunderspray, man får ta det högst i en vecka, förstör slemhinnorna i näsan så man får vara försiktig, har tjock och jobbig snuva som håller i sig, men bättre en dropp.


 

Lilla Saidie har åkt på livmoderinflammation så hon har opererats i dag, veterinären tog med henne hem efteråt, får se om han kommer med henne i morgon eller på måndag. Lilla gumman, vara ifrån mamma och flocken. Skulle något ske så har hon proffshjälp och jag har ju inget körkort, så det känns tryggt för mig. Snart skall jag se på TV och ”Idol”.

Ha en trevlig fredagskväll.


Kram till mina trogna läsare och vänner.

"PS" har en ny Sifoundersökning, tyck och tryck !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards