~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 10 november 2012

Japp, det var denna dag det, KUL ?

Av ~ Ruth ~ - 10 november 2012 20:15

Denna dagen har varit väldig tunn på händelser, har suttit och jobbat med grafik på datorn det är ganska krävande i och för sig, men det är även roligt att skapa, alltid kan jag glädja någon hoppas jag. Om inget annat så blir jag glad själv, är bra på att roa mig själv, det behövs inte så mycket, är lätt roat som ett litet barn.

Jo, har tvättat i dag också, men det är ju inte så kul precis, krävs inte så mycket konst för att fixa det. Nu skall jag titta på ”Så mycket bättre” det är en konst att tolka andra artisters musik så det blir bra.

Tror jag skall hälla upp ett glas vitt, kanske kan det roa mig för stunden, men blir oftast så trött, å’sså får jag hicka efter 2-3 sväljer ur glaset, då tunnar jag ut inandningsluften med att andas i en plastpåse så går det över.

Nu börjar det, SKÅL på er alla! hoppas det blir så mycket bättre även för mig.

 

Rapporterar om jag får svar ang. den kluriga fågeln för er som vill veta, är ju själv väldigt nyfiken också.

 
 
lillis

lillis

11 november 2012 06:17

God morgon min vän!
Ibland så händer inte så mycket och då är det ju bra att man kan roa sig själv.
Hoppas att du får svar angående fågeln är ju lite nyfiken.
Önskar dig en bra söndag
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

11 november 2012 09:05

Så mycket bättre tittade jag också på igår. Åt räkor och drack cider till det. Mysigt :)
Ser fram emot nästa veckas program, då de andra ska tolka Uggla.
Ha en fin och bra söndag!
Kramar Maria

http://airams.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

11 november 2012 10:41

ja då är det redan söndag, igen och Farsdag. Jag har en lite "tradition"..Ger Lasse kaffe på säng..företräder" hans 4 söner..som bor utspridda. Tycker det är roligt.
Jag/vi tittade också på "SÅ MYCKET BÄTTRE"! Tycker det är så bra och intressant!!! Vill inte missa detta fina. Och i morron är det 2SOMMARPRATARNA"..också ett progran som jag INTE vill missa!
Önskar dej Rut en trevlig och fin söndag!!! Kram! /Margit

http://margitholm.blogg.se

 
Cina

Cina

11 november 2012 11:09

Ja du vännen det är tur att man är lättroad ibland.
Ibland kan jag läsa en blogg o så får man sig ett gott skratt eller så gråter man en skvätt. Så även jag är lättroad.
Händer inte mycket här heller för tillfället.
Grafik tar tid att skapa men det är som du säger roligt!
Ja hoppas verkligen att du får svar om denna pippi ;)

Ha en fin söndag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
ansepanse

ansepanse

11 november 2012 11:32

jag tvättade också igår och jag väntar med spänning på att få veta om den där fågeln
Sv: jag visste inte ens om att hon var gravid
kramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

 
Bettan

Bettan

11 november 2012 12:02

Å du är som alltid fantastisk på att skapa vännen. Vet att vi är många som blir glada när du hjälper oss. Helt otroligt att du lyckats få fram så mycket fast att du fått ny dator å allt. När jag blivit av med min försvinner också allt. Å då menar jag verkligen allt =).
Denna säsongen med så mkt bättre är bara helt underbar. Uggla han gjorde det igår igen enligt min mening. Önskar dig en go kväll vännen. Ska försöka mig inom er alla men kan inte lova då kroppen inte riktigt orkar så mkt som jag vill just nu. Varm kram kommer det här i alla fall <3<3<3

http://walkonfire.bloggplatsen.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

11 november 2012 13:34

Tittar in för att önska dig en trevlig dag. Här är det full rulle med Badrummet Hoppas det blir klart i dag Så mycket damm överallt.
Kram min vän Anita L

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

11 november 2012 20:27

Tack snälla Ruth för den fina Layouten du gjort till min blogg
Kram min kära vän

Anita L

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

11 november 2012 21:35

Hoppas du hade en skön kväll, roa sig med grafik kan man göra läääänge, så roligt. Va de blåser här i kväll känns inne också, tvärdrag.
Ha en fin dag/kramen

http://torparmor.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards