~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 5 november 2012

Av ~ Ruth ~ - 5 november 2012 20:13


 


Vet inte varför, men min kropp är så lugn och nöjd i dag, inget har skett eller hänt, tänk om jag varje dag kunde vara så här 150% harmonisk. Inte för att jag annars om dagarna har dåliga nerver, men denna dagen känns så speciellt bra.

Har haft ett enormt sug i kroppen ett antal dagar och stoppat i mig en det ena en det andra, har gått upp 3 kg på någon vecka det ger inte någon inre oro, vill inte detta. I dag har jag inte syndat med att stoppa i mig något onyttigt det kan vara det som har gett min kropp lugn och vila, inget sug i dag, allt är underbart. Hoppas detta fortsätter så här så jag får vara så här harmonisk.

Har åter bakat mina frallor eller T-kakor i dag, när man inte bakar bara med vanligt mjöl så är det svårt att få till en jäsning. Dessa bakverk blev inte lika bra som förra gången, så det blir en ny mätning av innehållet innan recept kommer, vill ju att det skall bli så bra så även ni som vill testa blir nöjda.

Grått och trist väder, lampor har lyst här hela dagen, har känts som kväll under dagens alla timmar och klockan har gått i snigelfart, nu är det TV resten av kvällen, tittandet började kl.19.30 med ”Djurakuten” och slutar med ”Livet på andra sidan”.

 

Ha det toppenbra mina vänner/

Kramen.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards