~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 6 november 2012

Av ~ Ruth ~ - 6 november 2012 18:35


   


Jag bara undrar, så mörkt och grått det är om dagarna. Fotot tog jag kl. 15.00,  en timma senare var det helt mörkt, regn från och till, stundom ganska ymnigt. Det som piggar upp är nykokta grönsaker för min middagsmat med skirat smör över, så färgglatt och fint som åts  tillsammans med pannbiffar som jag stekte i går, tinade upp 1 kg. älgfärs, så nu finns det en påse med biffar i frysen för kommande latdagar vilket kommer allt oftare nu för tiden.  I morgon måste jag till torget och handla, skall göra ugnspannkakan som Cina skickade mig recept på i går, längtar. Har inte blivit något speciellt att återge denna dagen, men somliga dagar är så här trista och lata, skyller på vädret, något måste jag ju skylla på och jag hittar alltid ursjäkter ”L”.

Om den harmonin jag hade i går finns kvar nääää.

Kramiz

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards