~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 22 november 2012

Av ~ Ruth ~ - 22 november 2012 22:00

Ingen dag som går till historien, men det gör sällan mina dagar nu mera. Trotts det så vill jag undvika en tom rubrik i min dagbok (vet att jag är knäpp). Men kanske kommer du ihåg att det var jag som gav just dig en jul-topp för din blogg.


 

"Klickbilder"

Ni som är intresserade skriver bara i detta inläggs kommentarer.


Jag lottar ut en topp som du kan pryda din blogg med till jul, den har rätt storlek för ”bloggplatsen” 950 pix. När du har vunnit så skriver jag text på den, kanske också en blinkande animering beroende på vad du önskar. Söndagen den 25 utses vinnaren, kan du inte själv sätta in den så hjälper jag dig. Skriv varför du vill ha den under julen.


Har gjort flera layouter eftersom jag inte trodde jag skulle återfå det som jag förlorade på min förra dator, men tack Robin för din stora hjälp och ork med allt strul detta haveri orsakade och du hämtade hem massor för mig, otroligt många timmar har du lagt ner.

 


Dagens goda mat blev ”filead och stekt Röding och en grönsaks gratäng” med ett glas vitt till, så gott det var.

Fisken som fileades är från Värmlans mindre vatten fiskad under sommaren av min man. Älskar fisk i alla skepnader och former och nyttigt är det, massor av omega 3, är nog därför vi sällan är sjuka, peppar, peppar ta i trä….. äter mycket fisk tror det hjälper.


Kram på er vänner och bekanta, ingen nämnd och inget glömd.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards