~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 14 november 2012

Av ~ Ruth ~ - 14 november 2012 21:30

Har ordnat sådant som har legat efter den senaste tiden, men det var inget evighetsjobb men det behövs en karl i mellanåt för vissa saker när det gäller såg och skruvdragare mm.


     



Sover längre på mornarna nu när gubben är hemma, vilket innebär att jag får äta frukost själv på morgonen, men det är jag van vid. Nowah ligger i husses knä och suktar efter min mat på tallriken, får så dåligt samvete så jag delar ofta med mig en smakbit.


Har bakat mina små frukostbröd i dag. Inget regn men åter en grå och fuktig dag, nu + 10 * så det blir en varm natt. Samtidligt som jag skriver nu så tittar jag på 3:an och programmet ”Stalkers” med Hasse Aro, fy för att bli utsatt för sådant.

Kram på er alla där ute.



Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards