~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 13 november 2012

Av ~ Ruth ~ - 13 november 2012 22:10

Det utbrast panik i bygget i em. Sonen kom hem en stund efter jobbet, vi satt och pratade i godan ro, så ringer det igen och det var dotera som ringde på vägen hem från jobbet, så säger hon plötsligt, är hos dig om 10 min. är du klar då, vad då klar ? det är ju stickcaféet nu kl. 5, vad fasen det är ju inte förens nästa tisdag säger jag, jag var helt veckovill.

Slänger på mig kläder i en fart, spolar rent håret och torkar det för en uppsättning, klar på 10 min. hade vi inte pratat en 20 min. innan hon kläckte ur sig att vi skulle iväg så hade jag haft mera tid på mig, hatar stress. Vi var i kväll bara 7 pers. det blev åter en trevlig stickafton, ingen kamera var med.

Kom hem för en liten stund sedan, måste hänga tvätt som ligger klar i maskinen.

sedan skall jag hälsa på er, får se hur långt jag kommer innan ögonen klappar ihop.

Kram på er.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards