~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 4 november 2012

Av ~ Ruth ~ - 4 november 2012 19:54


 

Tack min dotter för att du drar med mig på olika saker.


                


”Garnsinne” firade ett år och hade hyrt Tingshuset i Lerum för detta evenemang. Det bjöds på gratis fika och många besökare kom. Både jag och dotera som går på LCHF syndade, varken hon eller jag har ätit cupkcake (stavas det så ?), det frestade extra mycket, det var superdupergott, vilken aha upplevelse att få sött och underbart gott som retade smaklökarna.

  

4 stickproffs visade sina alster där dem själva har kombinerat mönstren, garn och stickor är ekologiska, naturnära proffs.  Dottern Susanne har hjälpt till med att sticka upp modeller för visningen och med sig hem följde garner för kr: 800:-, min kostnad där inne blev noll, har en del garner som jag får ta itu med innan nytt införskaffas.

 

Detta blev min dag, tack Susanne för att du plockar upp mig när du skall ut och rajtantajtan.

 

Kram på er mina trogna vänner.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards