~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 24 november 2007

Av ~ Ruth ~ - 24 november 2007 17:07


I dag har det varit lite flackande hit och dit och ingen tid för datan, det blir så i bland. När min man är hemma så är vi ju 2 om burken också. Han gillar att sitta och spela och gör det ofta och gärna i timmar, så jag har inte samma tillgång till bloggen när jag får lite tid över, har försslagit en dator till men det anser han är onödigt, hmmm. Har varit och inhandlat en ny stol till data bordet med hög rygg, svankstöd och armstöd, mjuk och skön att sitta vid. Behöver ha riktiga grejer när jag jobbar vid datan så många timmar per dag/kväll. Den förra stolen får bli till symaskinbordet, inget större fel på den heller, men saknar armstöd och är rätt så hård i sitsen. En liten radio blev det också till databordet, en låg fotpall att sätta upp fossingarna på under data bordet, varma handskar och en del småplock som det alltid blir, så nu är jag nöjder ! Nu har jag beställd pizza som skall hämtas, det kurrelikurrar i magen. Nu springer jag, hej då !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards