~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 19 november 2007

Av ~ Ruth ~ - 19 november 2007 21:37


Förstår inte hur snabbt tiden kan gå, så var det inte när man var yngre. Har inte hunnit så mycket i dag med lite eftertanke, handlat och utövat dom dagliga sysslorna, ja då är det plötsligt mörkt och kväll. Bloggen hinner jag knappt med, både när det gäller att skriva, läsa eller kommentera mina vänners. Nu är det bara ett par veckor kvar till vi skall hämta nykomlingen Nowah, under förutsättning att hon har lärt sig att äta riktigt, dom kan vara lite jobbiga med det, men dom 2 sista veckorna så brukar dom äta och är helt avvänjda från mamman. Skall bli så roligt att få henne i huset även om det blir ett merjobb innan dom är rumsrena. Det finns ju obegränsat med vatten, och skurtrasa finns så det skall inte bli något problem. Skall i kväll sätta fart med mina julsidor, skall köra ut dom till 1:a advent och snart är vi där, har både Pixel-julsidan och den ordinarie julsidan. Middagen är precis avklarat, det blev en gryta på älg filé med Créme fraich sås och blandsvamp i, vinbärs gelé och grönsaker, är så mätt så jag sitter bara och ojjar mig, äter alltid för mycket när det är något jag verkligen tycker om (tyder på dårlig karaktär och omdöme.) Det blev så mycket över så det räcker även till i morgon, skönt så då slipper jag fundera på matlagning.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards