~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 6 november 2007

Av ~ Ruth ~ - 6 november 2007 14:43

Känner inte för något i dag, nästan som att all must har gått ur kroppen, sitter här och svarar på en del mail som måste skrivas. Två tikar löper och ena hanhunden gastar som bara den. Kommer nog att bara bli bara Barro kvar som hane här framöver. Blir hispig på den yngsta knasbollen, den andra är mera lugn vid löp. Har man alla hundarna inne så som vi har det så blir löpdofterna starka för pojkarna (synd om dom).. Tur inte människo karlarna är sådana "Ler". Har städat ur en skrubb bakom spisen i dag, sanslöst vad skit man samlar på sig, nu blev det gott om plats, nästan ekar där inne. Hittade en sak som jag har letat efter, gömde bort den när vi var i Värmland i påskas, skulle inte kommit på mitt gömställe om jag inte har stor röjt där i dag. En gång så gömde jag en choklad kaka i bakugnen för att ha den själv, glömde naturligt vis bort den och sätter på spisen, det började lukta så gott, där låg min godis utklätat på hela botten. Varför har man så dårligt minne?. Får börja skriva på en lapp vart jag smusslar undan saker, men då skall ju den gömmas för att inte röja det som är gömt, då står jag väl där som ett stort frågetecken, vart la jag lappen :-) Gömde en Chipspåse i huvan på min vinterjacka för att ha för mig själv, den låg där från våren till kommande vinter, så var det med den. Eller när jag gömde godis i torktumlaren, slängde in tvätt och fick tvätta om allt. Bakom kopparbunkarna på väggen i köket är också bra gömmor för små saker "Ler"..säkert så hittar jag jag flera överraskningar undanstoppade lite då och då :-) ..Skulle aldrig få ha mitt godis i fred utan att gömma, och jag är inte så att jag vräker i mig allt på en gång, men vill inte ge det i från mig och då blir det som det blir...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards