~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 7 november 2007

Av ~ Ruth ~ - 7 november 2007 10:06

Mitt revben är nog brutet efter vurpan jag gjorde för en vecka sedan, det gör så hiskeligt ont när jag hostar och nyser och kan inte sova på vänster sida, usch http://bernamis.bloggagratis.se/2007/10/31/338907-varfor-halloween/  Armen har blivit riktigt fin så det är inte mycket kvar som syns på utsidan. Har gått med en svag huvudverk sedan den dagen, men slog ju aldrig i huvudet, konstigt. Kom lindrigt undan trotts allt. Har fortfarande inte fått målat eller putsat mina fönster, först rinnsnuva och sedan vurpan och nu kan jag inte sträcka upp armen. Får nog anlita svart arbetskraft för att få det fint till 1:a advent. Man skulle ha en gullig dam som kom hem och grejade lite då och då (kan dom rika, så kan dom fattiga.) I går rensade jag ur mina blomlådor ute och skall inhandla ljung och sätta i dom, amplarna ät tömda och rengjorda till nästa sommar. Så nu hälsar jag kära Kung Bore välkommen med en ½ meter snö, men det är nog bara ett önsketänkande.


Som ni kan se så är min längtan efter vintern stor, ja så stor att jag har vinterpyntat här redan "Ler".

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards