~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 17 november 2007

Av ~ Ruth ~ - 17 november 2007 13:45


Scannade genom datorn i gårkväll med Norton antivirus programmet, det tog 2 timmar. Det tog ju dubbelt så lång tid efter som den även gick igenom min nya backup som sitter i usb-porten. Trodde aldrig att det skulle ta slut. Funderar om jag skall koppla ur den när jag kör virusprogrammet och göra en backup efter varje körning som sker på fredagar. Tror du inte att det hade klurat sig in en "Trojan" till hårddisken namnet var " Dux.class" Vet att jag var inne på en sida där det ploppade upp flera rutor i följd på skärmen, fick stänga av lådan (sk.norsk avstängning).. Kommer inte ihåg vilken sida det var så nu får jag vara extra försiktig. Men som tur var så snappade Norton upp den och tog bort eländet.. I dag ser vädret ut som i går, tjock dimma och gråmulet, men lite varmare + 8*. Inga stora projekt på gång så det blir bara att slappa. Är inte klar med all grafik som skall in på hemsidorna jag sköter om heller, så det blir nog till att jobba några timmar med det. Hoppas ni alla får en fin lördag, med en lika mysig kväll i soffhörnan framför TVn.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards