~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 28 oktober 2009

Funkar, funkar inte det är frågan

Av ~ Ruth ~ - 28 oktober 2009 09:55

  

Denna väderstationen jag satte in på min blogg stämmer inte överens med min digitala mackapär på väggen inne. Den visar på + 2* när det i själva verket är -2* hmmm. Frosten ligger fortfarande vit på marken och till hälften sol, men det skall mulna på ut på em, med fara för regn.
 
Skall ut i dag och se om jag hittar en vetekudde att värma mina fötter med när jag går till nattens ro, sover ju med fönstret på glänt, då kan det bli lite bistert i sovrummet. Sover med ett täcke och en filt, har ett extra täcke på stolen bredvid vid behov, och i natt var det behov om man säger så. Sover så skönt när det det är kyligt i rummet även om håret nästan fryser fast vid kudden hehe.
 
Är det dax att klaga på bloggen igen ? eller är det min väderstation som strular till det ? I kommentarsrutan kan man bocka i rutan "Kom i håg mig" blev så glad för den, men för mig fungerade bara första dagen, beror det på koden för vädret som jag satte in dagen efter ? är det lika dant för er också, alltså strul trotts att du inte har någon väderstation ? i så fall så får vi klaga. Gör dom nya funktioner så skall det fungera också och inte bara irritera och jäklas.
 
Nu är det dax att ta itu med dagen, höres av senare.

 
 
lillis

lillis

28 oktober 2009 12:13

Fin bild.Kom i håg mig rutan fungerade första dagen för mig sen har det inte funkat mera.Vetekuddarna är varma och goa saker
Ha en bra dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Skomakar-Lisa

Skomakar-Lisa

28 oktober 2009 12:18

Hej min vän !!! Jag intresserar mig så dåligt för bloggen nu så och har inte satt in väderstationen ... Jag har bockat i "kom ihåg mig" och det funkar varje gång .... Det där med bocken är bra för jag kommer ju inte alltid ihåg vad jag heter. *fnissar*. Däremot har jag fått skratta hos Gerty i ett par dar så magmusklerna ömmar. Vi har en god humorist i henne också ...
Kramen på dig !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

28 oktober 2009 12:25

Hos mej fungerar både väderstationen och* kom ihåg mej*....

Vilken vacker bild du har satt på din blogg idag.

Önskar dej en bra dag och kväll!

http://violett.bloggplatsen.se

 
Bloggaren Ruth

Bloggaren Ruth

28 oktober 2009 13:12

Har plockat bort väderstationen för att testa.

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Bloggaren själv "Ruth"

Bloggaren själv "Ruth"

28 oktober 2009 13:22

Näää, det hjälpte inte, vad är fel ? nu är jag sur :(

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
Corina

Corina

28 oktober 2009 17:08

Nädå det fungerar utmärkt för mig med komihågmigrutan. Kramis (fin bild förresten) !

http://corina.bloggplatsen.se

 
Madde

Madde

28 oktober 2009 18:34

Tror vädret stämmer bra på min sida men kom ihåg mig knappen funkar inte
Kram Madde

http://runezzaz.bloggplatsen.se

 
skogsfrua på dal

skogsfrua på dal

28 oktober 2009 20:27

Komihågruta....väderstation? Var har jag varit, i fantasilandet som vanligt förstås;) Detta måste kollas!

http://barasaras.bloggplatsen.se

 
agge

agge

28 oktober 2009 22:26

Så fin himlen är...vackert. Jag tycker också att det är skönt när det är svalt där man ska sova...

kram

http://jacastas.blogspot.com

 
margus

margus

28 oktober 2009 22:30

Har gjort samma erfarenhet som du med Kom-ihåg-mig. Att hjälp till med att påpeka sånt som fallit ur är inte till att klaga, det är självklart att tala om.

http://margus.bloggplatsen.se

 
Carina

Carina

28 oktober 2009 23:02

Vilket vackert kort!

Jo min "kom i håg mej" fungerar

Go natt kramen

http://www.eklovenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards