~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av ~ Ruth ~ - 30 oktober 2009 18:58


Gillar inte detta jippo, men sätter in en snäll bild till er som en hälsning från mig denna dag!


 

  

 

Tror också att min son har spökat ut sig inför detta firande. Fick dessa foton i dag, ugg, ugg en indian, buuuuu. Fick en smärre chock, han är ju ingen ungdom längre heller, avskyr rött hår, hade det varit en annan färg så kanske jag hade kunnat förlika mig med det hela, gillar själva frisyren. Ja, ja, jag vänjer mig säkert med detta som allt annat här i livet, vill ju inte vara gammalmodig heller, hehe. Tycker han har varit modig hos frisören i dag. Puss på dig Robin !
 

Nu fungerar äntligen "Kom i håg mig" på kommentarer, är så glad för det. Skrev även att jag ville ha en funktion under varje kommentar där man kan svara på inlägget, får se hur det blir med det, men så länge man inte ger upp, har man inte förlorat.
 
Har även bytt min Sifoundersökning. Vill du se vad det blev på den jag tog bort, så klicka på "Flera omröstningar"..

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards