~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 11 oktober 2009

Av ~ Ruth ~ - 11 oktober 2009 18:06

Har du inte ändrat din blogg-adress från "bloggagratis" till "bloggplatsen"så går det inte alltid att klicka på blogg-adressen du har skrivit i någons kommentarer, "sidan kan inte visas" kommer det upp. Ta kommentarsidan på mitt inlägg den 8 (den med grötgrytan) klicka på "Lillis" och "Lambergsfrua" (som ett exempel), klicka på deras bloggadress. Ibland så kommer adressen upp i adressfältet, ibland ser det helt snurrigt ut. Har även märkt detta när jag är på andras bloggar, och vill kika lite på någon besökares blogg i dennes kommentarer, så är det samma fenomen som återkommer.


Hur gör du när du byter? "KLICKA "HÄR". Har du fortfarande kvar den gamla adressen på dina länkar så fungerar det att klicka rätt den vägen även om sidan heter som förut, men inte alltid när du skriver i kommentarer hos andra, kanske dags att byta. Det är inte alla som kanske har dig under sina länkar och då kan man inte återgälla besöket på dennes blogg, trist !
Bara ett litet tips till dig och du fixar det enkelt när du loggar in på bloggen nästa gång !


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards