~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av ~ Ruth ~ - 14 oktober 2009 14:22

  


  


  


Solen skiner och marken var vit av frost i morse, riktigt kyligt har det varit - 7 *i natt. Sover med fönstret på en liten glänta och det var riktigt kyligt inne (elementet ej på och stängd dörr). Svårt att dra bort täcket och kliva ut på det kyliga golvet. Skall fortsätta mitt städande i dag, fönstren skulle varit putsade men det känner jag inte för, är för kyligt att ha fönstren öppna, det kommer säkert varmare dagar framöver.


Fick mail och foton från Spanien och min Syster i dag, så här ser det ut där dom bor i 8 månader framöver, ca. 30*, näää bättre med minusgrader.


Djurmördaren i Lerum som greps i sommar har nu fått sin dom "HÄR". Kan en sådan person någonsin botas ? hoppas att han aldrig återkommer mera.


Har varit utan Internet och telefon i drygt 4 timmar i dag, jobbigt, som att vara utan ström och vatten, så beroende är man, springer och kollar hela tiden, helt tokigt..


Har städat på andra våning, tvättat täcken och vitvaror, skall bli fräscht att lägga sig i natt. Måste nu ner till torget och köpa mig lite chips, är så himla sugen på något gott. Ja det skall jag göra nu.


Ha en fortsatt fin dag !


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards