~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av ~ Ruth ~ - 26 oktober 2009 20:49


Alla tjatar ju för att få se mitt nuvarande hår, nu kan ni begrunda och beundra "L".

  


Nu har kärringen fått fnatt och varit storfotograf, 40 foton på mig själv, flera riktigt avancerade som ni inte får se, har skrattat så jag har pissat på mig. I bland skulle jag vilja varit en mask och delat på mig, inte enkelt att fota själv. Kolla ögonen stirrar i den lilla rutan på kameran, skulle tro att ögonen snart ploppar ur skallen, eller kisar med ögonen, näää detta var inte roligt. På ett par foton stod jag krökt med rumpan rätt i vädret, hade hängt upp en rund spegel på väggen och skulle filma nacken, det sket sig totalt, så det blir detta lilla kollage ni får se (skäms, jaaa). 
 
Varför nu dessa bilder (jo så var det) var och klippte mig den 9 okt. det blev rent kaos på mitt huvud, har varken ork eller lust att stå och blåsa håret varje morgon vilket var ett måste (är för lat för det). Tänkte varje dag att jag skulle ringa frisörsalongen och visa mitt missnöje, men drog mig för det. Så i dag tog jag mod till mig och ringde, fick komma klockan 4, så nu är den pinan över äntligen, nu är det bara att ruffsa till det, skall ju inte på någon skönhetstävling så jag klippte en enkel lättskött frisyr som passar utmärkt för en lat gammal gumma.
 
Skall inte trötta ut er mera med mitt hår, men det är ju alltid en huvudsak som är viktig för ens välbefinnande därför ville jag berätta om det hehehehe....

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards