~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av ~ Ruth ~ - 28 oktober 2009 22:40

Har nu i em, suttit och rensat bort bloggar från min länksida som är dårligt aktiva, trist men hoppas dom kommer tillbaka och då kommer även länken tillbaka. Har inte köpt någon vetekudde i dag, skall själv göra sådana, skall köpa helt korn eller Bo-vete och sy själv, köpa 5 kg på Granngården då kan jag göra många och lite mera därtill :-) Har talat med min vän, bondmoran "Stina" och hon skall köpa för mig. Kanske kan jag slippa en tom dricksflaska med varmvatten i fotändan på sängen när jag har frusna fötter och inte kan sova.
 
ANGÅENDE DEN NYA FUNKTIONEN:
Har nu gjort en system återställning, om det är någon uppdatering från Microsoft som orsakat problemet för flera av oss, men det hjälpte inte. Konstigt att funktionen fungerar för några, men inte alla. Skickade ett brev till "Bloggplatsen" under dagen men har inte hört något ännu.
Fortsätt berätta i min kommentars-ruta om "Kom i håg mig" fungerar hos dig. Så jag får mera skinn på näsan om jag måste skriva flera gånger till Bloggplatsen, kan inte släppa detta. Bra om flera kan skriva.
 
Nu skall jag stänga datorn, orkar inte med Bloggplatsen mera i kväll. Natti, natti !
Känns som mitt huvud är som på bilden:
  

Av ~ Ruth ~ - 28 oktober 2009 09:55

  

Denna väderstationen jag satte in på min blogg stämmer inte överens med min digitala mackapär på väggen inne. Den visar på + 2* när det i själva verket är -2* hmmm. Frosten ligger fortfarande vit på marken och till hälften sol, men det skall mulna på ut på em, med fara för regn.
 
Skall ut i dag och se om jag hittar en vetekudde att värma mina fötter med när jag går till nattens ro, sover ju med fönstret på glänt, då kan det bli lite bistert i sovrummet. Sover med ett täcke och en filt, har ett extra täcke på stolen bredvid vid behov, och i natt var det behov om man säger så. Sover så skönt när det det är kyligt i rummet även om håret nästan fryser fast vid kudden hehe.
 
Är det dax att klaga på bloggen igen ? eller är det min väderstation som strular till det ? I kommentarsrutan kan man bocka i rutan "Kom i håg mig" blev så glad för den, men för mig fungerade bara första dagen, beror det på koden för vädret som jag satte in dagen efter ? är det lika dant för er också, alltså strul trotts att du inte har någon väderstation ? i så fall så får vi klaga. Gör dom nya funktioner så skall det fungera också och inte bara irritera och jäklas.
 
Nu är det dax att ta itu med dagen, höres av senare.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards