~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 21 oktober 2009

Av ~ Ruth ~ - 21 oktober 2009 23:58

I kväll var det stickcafé, det är alltid lika roligt. 18 pers var vi, om 14 dagar blir vi garanterat flera. Lerumstidningen kom och gjorde ett reportage och filmade, kul att det uppmärksammas så flera får reda på att vi finns. Att det har blivit så poppis med stickat igen känns riktigt roligt. Det blir till att låna flera bord, för 20 pers är max vad det är plats för i dag, men tillsammans så fixar vi det. Finns det hjärterum så finns det stjärterum, ett sant ordspråk.


Fick besök av en kennelkolega i dag, fick en trevlig pratstund över en kopp kaffe, blev av med mina nystickade fotovantar också som jag visade upp här nyligen, så nu blir det till att sticka nya för mig, men det är bara kul. Känner mig lite hängig i dag också, men tror inte det är så farligt.


Salig är den som är alltför upptagen för att oroa sig på dagarna och alltför trött för att oroa sig på nätterna. Nu stoppar jag in mig i mina lakan och postar mig själv till sömns, är riktigt trötter. Hälsar på er i morgon.

Natti Natti !!

  

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards