~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Direktlänk till inlägg 17 november 2012

En lyckans dag.

Av ~ Ruth ~ - 17 november 2012 23:45

Robin har jobbat med min nya dator i dag via fjärrhjälp, har lagt in olika program mm. Började vid 12 i dag och avslutade ca. 23, tycker så synd om han som lägger ner så många timmar av sin fritid på detta, han är värd allt guld, diamanter och rubiner som finns för mig min kära son, tackar dig av hela mitt hjärta.

 

Han har även lyckats hämta alla hemsidorna jag basar över som bara har simmat ute i rymden som jag inte har kunnat nå. Han har även plockat fram nästan allt som jag hade på laptoppen från backuppen som såg ut att vara tom, så nu har jag återfått det mesta som jag har saknat, inte klokt så mycket han har gjort.

 

Barnbarnet Jennifer, Niclas och lilla bernervalpen har varit och hälsat på oss några timmar i em. vilken söt, glad och orädd hund, helt underbar, men så är det en hund från Eklövens kennel också det känns tryggt.

 

Nu måste jag sova, ögonen går i kors, det blir en skön natt efter denna dagen, kommer att vakna med ett stort leende i morgon. Klockan är nu 01.15, men daterar bakåt så det kommer på rätt dag.

Kram på er.

 
 
Ingen bild

Sonen

18 november 2012 01:08

Och du är värd varje minut jag lägger ner på din dator..!

Kram,
- Robin

 
lillis

lillis

18 november 2012 06:36

Så gulligt av din son att hjälpa dig med datorn och allt som du saknat på den, förstår att du är nöjd och glad
Ha en bra söndag vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Cina

Cina

18 november 2012 07:02

Åhhhh vilken underbar son du har som hjälper sin mamma.
Det är guld värt för dig detta det vet jag och tänka sig att han hittade allt.
Robin är ju superduper duktig och snäll framför allt som fixat detta.
Älskade vän nu kan du jobba igen och slippa tänka på allt som vart.

Förstår att lilla bernen var söt....herregud vilket hjärtegryn.
Vad heter den???

Önskar dig en fin dag!

Kramen

http://heavenladyn.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

18 november 2012 11:32

Ja dom unga...oftast våra barn och barnbarn...dom kan mycket med datorer.
Min Lasse hjälper mej..och just nu..så hjälper han mej med min "PEKMOBIL"...Jag fattar så sakta, så jag får läa mig en bit i taget...
Skönt för dej att han fixade och fick tag i..det som fanns i cyberrymden...
Önskar dej Ruth en fin avslutning på denna vecka. Snart måndag igen och redan 19 nov...då.
Kram!!!

http://margitholm.blogg.se

 
Lena

Lena

18 november 2012 12:12

Ha en bra Söndag Ruth...kramar

http://min-bloggis.bloggplatsen.se

 
BrittMarie

BrittMarie

18 november 2012 13:19

Det är ju fantastiskt bra! Du får tillbaka allt som du var så ledsen över att ha förlorat. Det är bra med duktiga och snälla söner!!
Kram

http://www.bengtssons.info/baloo.php

 
gerty

gerty

18 november 2012 17:32

Så gott att du fått tillbaka allt du saknat på datan, han är guld värd Robbin,blir avis har du haft valpmys

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Love

18 november 2012 21:25

Gläds med dig att allt nu åter är på plats tack vare din snälla son. Jag förlorade en massa kort för några år sedan och det känns fortfarande sorgligt.
En go liten valp har nu fått ett kärleksfullt hem o jag önskar dom lycka till.
Har hört många som mår mycket bättre av LCHF o inte sjutton tror jag att det påverkar hjärncellerna negativt.
Hade planer på att skriva i bloggen i kväll men det blev platt fall gör ett nytt försök i morgon.
Kram o ha det gott.

 
Carina, Boris och Gänget

Carina, Boris och Gänget

18 november 2012 23:30

Åhhh vad duktig han är din Robin! Grattis....! eller vad säger man?

Så roligt att Jennifer och Niklas har varit och visat ditt lilla "pälsbarnbarn" en underbar liten glad och rolig valpis.

Kramen från oss alla

http://eklovens-fotoblogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ~ Ruth ~ - 15 augusti 2016 19:48

      I dag med sommarväder så insåg jag att gräsmattan behöver ansas. Efter någon timma tittade jag upp mot det blå och såg ett hotfullt moln där uppe, då tänkte jag, ingen idé att börja, snart regnar det, går nog bättre i morgon. Är så duktig...

Av ~ Ruth ~ - 14 augusti 2016 23:30

      Det skulle vara en regnfri dag i dag, men ut på dagen kom en störtskur som heter duga, sedan klarnade det upp och en dubbel regnbåge uppenbarades på en nästan klar himmel.     Har kokat lite sylt i dag, blåbär och svarta vinbär, m...

Av ~ Ruth ~ - 10 augusti 2016 23:21

2 dygn med höststormar med stormstyrka 20-23-m/s och regn, nu i skrivandets stund är det bara +5*, värmen är nog över, jag gillar höst och vindar så jag sörjer inte.  Jag har inte varit i riktig form den senaste tiden, datorn har fått vila för det me...

Av ~ Ruth ~ - 10 juli 2016 23:45

Har så mycket om och kring mig på dagarna, lediga stunder stickar jag och på kvällar tittar jag på Tv. Vart tar dygnets alla timmar vägen, hinner inte gå upp på morgonen så ”blink, blink” så är det sängdags igen.     Hjälper doter...

Av ~ Ruth ~ - 25 juni 2016 14:55

    Naturen står i sin fulla prakt och kvällarna förpestas av knott och mygg, brukar vara rätt förskonade här på somrarna. Nu har jag köpt en mygghatt annars kan jag inte gå ut med hundarna på kvällarna. På dagen blåser det och då finns inga ela...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards