~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 22 november 2010

Av ~ Ruth ~ - 22 november 2010 21:32

Vad jag köpte på loppis innan helgen, så här kommer det några foton.


  


Köpte ett par kr. 30:- styck, foten är i mässing vad det röda är vet jag inte, men det är inte plast, dom är 48 cm. höga. Har satt dom i mina 2 köksfönster. Skall köpa nya skärmar för dom är inte så roliga.


  


2 sådana lysrörslampor, arbetslampor, även dom kr. 30:- styck, riktiga fynd.


  


När vi är i stugan och behöver en stor gryta så får vi låna av grannen, så fick min man göra nu också under älgkötts veckan. Stora grytor är ju så förbaskade dyra, men jag fick den här för kr. 90:- inte så mycket använd.


  


En sådan apparat tittade jag på för ett par år sedan men köpte den inte, nu fick jag den för kr. 30:- då klippte jag till. Kr: 240:- för allt detta, är så glad, så glad…

Titta på filmen här under så ser du hur maskinen fungerar. Nu är det slut på trasslig folie som är svår att riva från förpackningen.




Nu har det åter börjat snöa och temperaturen ligger vid nollan, kanske blir det skotta till morgonen ?

Kram till mina besökare som ger er till känna i kommentarerna, ni vet hur mycket jag uppskattar det.


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards