~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 14 november 2010

Av ~ Ruth ~ - 14 november 2010 14:33

  


Madde undrade i en kommentar hur jag gillar dessa 2 olika näsvidgare som jag inhandlade för min kroniska  nästäppa ? Använder dessa  2 växelvis och är nöjd med dom båda, men använder nog ”Nozovent” lite flitigare. Ingen av dom är obehagliga och irriterande att använda. Äntligen så kan jag sova gott och andas genom näsan. Hur det är med snarkningen har jag inte frågat gubben om, men hör jag inget så då hoppas jag det är om inte bra, så är är det säkert bättre. Det är så skönt att slippa vakna flera gånger och munnen är knasstorr, så jag kan rekommendera dom varmt. Tänk på att du skall köpa ”MEDIUM” om du är kvinna.


Fråga 2 (kommer inte ihåg vem som frågade i bloggen)  var om min viktnergång med ”LCHF”. Det går sakta men säkert åt rätt håll, på 2 ½ månad så har jag gått ner 6.5 kg. Är glad att det går sakta för då blir det lättare att hålla det sedan. Vill inte gå ner så mycket mera, för jag börjar få åldersrynkor och det vill jag inte ha i förtid, små streck runt munnen och på utsidan av ögonvrån. Huden är ju inte så elastisk längre när man blir äldre, en 60 plussare, trotts att jag känner mig som 30 hehehe.


Grått och disigt i dag, inget regn ännu. Denna dag är som andra dagar, inget stort sker.

Kram mina vänner, är så glad att flera och flera nya hittar hit, himla kul är det.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards