~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 21 november 2010

Av ~ Ruth ~ - 21 november 2010 23:44

Kranen har slutat droppa som tur är och sjuk blev jag inte, så här kan jag bli någon gång varje år, vrålförkyld en dag, sedan bra. Mitt immunförsvar träder in till försvar och tränger tillbaka alla bassilusker som försöker sätta sig på mig, och lyckas gör det alltid.

Denna dagen har varit både upp, ner, hit och dit, har inte varit på datorn knappt och nu går ögonen i kors. Att hälsa på er orkar jag inte i kväll, men läser i kapp mig i morgon. På helgerna brukar det vara väldigt lugnt på bloggarna av förståliga skäl, man umgås med familjen och myser, vilket vi har gjort i dag. Det kommer snöblandat regn nu, men det lägger sig nog inte, men det gör jag, sängen kallar.

Kram och god natt.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards