~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 3 november 2010

Av ~ Ruth ~ - 3 november 2010 19:59

  


Ja vill så gärna börja och måla om och fixa hemma. Måla panelen längst ner på väggen vit, hörnskåpet vitt och tvärribborna på köksstolarna vita, taket är också furu, vill vitlasera det. Är så himla less på furu, det ger mig känslan av bastu. Hallmöbeln är också i furu, orkar inte det mera. Vitt är så fräscht och ger intrycket av större volym hemma. Det finns så mycket färger man kan komplettera med så det inte blir sjukhusmiljö. Hoppas det snart kan genomföras så jag får lugnt i min knopp.

Nu skall jag snart titta på ”bonde söker fru” kl.21 på TV4+ kl.21 ”Sälj eller släng”, sedan ett par program i efterhand på PLAY (nätet)..

Kram till er alla mina trogna besökare.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards