~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 9 november 2010

Av ~ Ruth ~ - 9 november 2010 22:29

     

"Klickbilder" 


Så även här, tänk att vi också fick snö i dag, nu är det +0,5* så det skall bli intressant hur det ser ut i morgon, blåst har det också gjort. Tycker att 1:a snön alltid är så speciell, brukar steka våfflor då, men nu äter jag ju inte sådana läckerheter, så det fick stanna vid bara tanken :(


Hittade en gammal lykta i mina gömmor i källaren, nu tog jag fram den så den får bli ett tillskott till övriga belysning, vet inte varför den har varit gömt i så många år. Har även hittat igen en gammal ladugårdslyckta efter min mans morfarsfar, skall visa den sedan, har målat den svart för den var väldigt rostig, även en 3:e lykta från förr. Har inte fotat dessa ännu.


Min gubbs kom hem med massa Älgkött i em. så nu skall vi göra hembesök till barnen och ge dom lite köttföda, inte så att dom är svältfödda på kött, men det blir ett gott tillskott till det övriga.


Vet att det är flera av mina bloggvänner och bekanta som släktforskar, tittade på TV i kväll och såg när Christer Sjögren forskade bakåt på sin mammas sida, fy så jobbigt han fick gå till väga, såg ni detta program, (inte gör väll du så Anita ?)..


Blev ett enkelt inlägg i dag, men har inte gjort så mycket som är något av intresse.

Kram till er alla mina vänner, ingen nämnd och ingen glömt !



Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards