~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 25 november 2010

Av ~ Ruth ~ - 25 november 2010 22:59

       

"KLICKBILDER"


Mina 3 Orchidéer blommar nu så otroligt fint, har 3 olika varianter (har varit 4), min lilafärgade  omkom i sommar, måste hitta en ny pärla för mitt fönster.  Har strukit kläder och har tvättat för fullt så något nyttig har jag varit i dag.


Gubben och den yngsta sonen har åkt till Värmland i dag och kommer åter på måndag, ett jobb som han vill ha klart innan jul, att sätta skiffer på muren på 2:a våning, också var det något annat. Sonen har inte varit där uppe på 2 år så han kände att han behöver några dagar från sitt jobb (egenföretagare) samt att han håller på att totalrenoverar huset på sin fritid, det kan bli för mycket av det goda, skall man orka så behövs det också att varva ner och ladda batterierna.   


Nu är det kyligt ute -6* kylan kryper i genom väggarna och jag fryser, sitter med torgvantar på mig och fårskinnstofflor. Säkert svinkallt i sovrummen när jag skall lägga mig, dörren är stängd, inget element på men stängde fönstret i dag (klok kärring). Har svårt att hinna med bloggen nu för tiden, på kvällarna är det Tv och play, har börjat följa för många program, inte bra.

Nu skall jag kika in lite in till er också innan sovdax.


Kram till er alla, ingen nämnd och ingen glömd !

                       

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards