~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 8 november 2010

Av ~ Ruth ~ - 8 november 2010 16:43

Foto från våran stuga i Värmland den 18 mars- 2010, så mysigt, längtar !


Efter alla år som jag har klippt och fixat med hundarnas pälsar så börjar jag bli en riktig fena på att fixa till mig själv. Så nu i dag har jag klippt uppe på skulten, luggen och sidorna, blev riktig nöjd faktiskt, men nästa gång så får proffsen detta jobbet så det blir lite harmoni med nackhåret. Försökte själv lite även där, men jisses Amalia så bakvänt det blir när man använder en backspegel, fick inte ordning på saxen och handen, vågade inte fortsätta.


Annars så har jag inte varit så aktiv i dag, dammsugit så klart och rensat lite mera i frysboxarna, skulle frostat av, men det får bli en annan fråga en annan dag. Måste ha något att göra dagarna framöver också, att bli sysslolös gör att man blir slö hehe, en liten dos av göromål varje dag gör mig nöjd och glad.


Nu påstås det att vi skall få snö, hörde ni eller ? ”SNÖ”, gissa om mina öronhålor blev stora, så glad jag blev, men det blev inte du, det vet jag, så min glädje blir ingen delad glädje suck.


Tusen tack för att ni är så duktiga på att skriva kommentarer, en stor kram till mina glädjespirare och vänner (utan er, ingen blogg)..


I kväll på kanal 5 kl. 22. kommer det andra avsnittet av: "Pensionärsjävlar", missa inte ett gott skratt innan du lägger dig hehe...

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards