~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 12 november 2010

Av ~ Ruth ~ - 12 november 2010 18:29

  

Har varit lugnt, inga stora begivenheter, har gått omkring och småfixat lite över allt och med allt. En riktig slödag så att säga, men som jag förut har skrivit så tar jag dagen som den kommer och gör det som känns bra för mig just den dagen.


Har skickat efter boken ”Varför gråter inte Emma” från  ”Adlibris”. Emma Jangestig's bok om Max och Saga (Arboga mamman). Tänk att det har gått drygt 2 ½ år sedan det tragiska skedde. Nu är bok 1 ute till försäljning och den måste jag bara läsa.

Du kan läsa om boken ”HÄR”, Emma har också en bloggHÄR”. Kan inte fatta hur hon har orkat att gå vidare. Hon har nu en liten dotter som heter Julia så livet har gått vidare.  


I kväll blir det TV och ”Idol” för hela slanten. Magen känns bra i dag tack och lov. Som flera skrev kanske att det var något fel på glassen ? jag äter ju Gräddglass hemma med blåbär från frösaboxen, då blir jag inte dålig i kistan. Ja, ja, jag dog ju inte och det är över nu.


Vädret i dag är grått och regnigt med 8+grader, så trist och tråkigt, men vad vänta sig denna årstid ? det är ju regn eller snö som gäller när det kommer nederbörd.


Hoppas ni alla får en mysig kväll med något gott fredagsmys efter behag !

Kram på er alla.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards