~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 11 november 2010

Av ~ Ruth ~ - 11 november 2010 22:35

Snön är borta och det har börjat regna i kväll, hatar regn, tvivale. Var en sväng till torget och handlade i dag, föll för frestelsen och köpte mig 2 glasskulor i ett rån, det var gott som attans, men sedan slog det slint i magen, fick så jädrans magknip så det vara bara att cykla hem snabbt som attans. När jag satte nyckeln i dörren så var det kört, det var inget kul skall ni veta (även om ni kanske tycker det). Snabbt in och fick av mig kläderna och i duschen, ren med nya kläder föll jag ihop på soffan, magknipet har fortsatt från och till, men inga nya missöden. Ingen matlust så denna dag blev det bara frukost, omelett med ost och knaprig bacon, inget mera mat förens i morgon. Trodde väll inte att min syndiga glass skulle straffa mig så hårt, men nu vet jag bättre. Jag fick den läxa som jag förtjänade och gör inte om det, för skitkul var det inte, suck :(

Nu har jag berättat min dag, en dag som jag vill ha ogjort.


Kram på er alla !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards