~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 28 november 2009

Av ~ Ruth ~ - 28 november 2009 00:32

 


Har suttit framför TVn och vräkt i mig en stor påse med "Cheez ballz" (ostbollar) som klistrar sig fast i tänderna (bara det får mig att må illa) men fasen så goda dom är. Var till torget och handlade i dag och kunde inte motstå ett gulligt smyckeset med små druvklasar på, det är överdrag med 24 K guld så jag hoppas jag kan använda det, är ju så känslig om det inte är äkta. Det består av halskedja, armband och örhängen, ringen finns också, men det får bli senare.
 
Har även plockat fram mina Advent-ljusstakar, kunde inte motstå att tända dom i kväll (först av alla grannar) så himla mysigt det blev i fönstren. Skall ju inte göra så mycket här, vi åker som vanligt till Värmland om ett par veckor och blir borta några veckor. Vill uppleva snö och gärna en vit jul, det har vi aldrig blivit snuvade på där uppe.
 
Förövrigt har det varit en städdag som det brukar vara på en fredag, tråkigaste dagen av veckans 7 dagar. Har jobbat lite mellan varven med att göra min sticksida, men det är inte kul så det är långt kvar innan den är färdig. Kanske går snabbare att göra en blogg för den.
 
Hög tid att lägga mig nu, natti, natti !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards