~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 12 november 2009

Av ~ Ruth ~ - 12 november 2009 22:23

hoppas han har flyttat från Lerum och inte återvänder. Det är nog en ensam hane som söker maka, då kan vandringen bli lång, undrar vart han hittar henne någonstans ? då stannar dom nog där och bildar familj. Det fantastiska med vargen att ett par lämnar aldrig varandra, dom förblir ett par så länge dom lever, det är trogen kärlek det.
 
Har städat i dag så det inte skall bli så mycket i morgon, även putsat köksfönstren, även bytt till större krukor på flera växter som har växt mycket över sommaren. Så jag känner mig rätt nöjd i dag med min insats. Min man har varit till tandläkaren i dag, så på 2 dagar har budgeten sjunkit mycket, (jag och ena hunden i går) han skall ditt en vända till och laga ett litet hål till. Det finns inget som är så dyrt som tandläkare, veterinärvård och djurförsäkringar.

Alla mina grannar är så tråkiga, nu är det mörkt över allt, förutom en utelampa och i bästa fall en liten fönsterlampa tänd. Det skulle vara här det var mörkt eftersom jag har kommit in i en period som jag har sömnproblem på nätterna och skulle behöva somna vid 22 tiden. Känner mig trött vid 8 tiden på kvällen sedan är jag pigg som en lärka när den perioden är över. Tror jag skall gå till Hälsokost affären och köpa " Sov i ro" tror jag skal testa det. Tänk att få lägga sig, somna bums, vakna kl. 8 på morgonen och känna mig utvilad. Skall överlista mina problem, har du något tips ?



Eftersom jag är vaken mycket på natten så lita på mig:
  
  

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards