~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 20 november 2009

Av ~ Ruth ~ - 20 november 2009 23:57

Har tagit bort filmen om mig som "HERO" eftersom den går igång direkt man kommer in på bloggen vilket var så irriterande och det gick ej att stänga av den heller. Sorry, ni som inte fick se den har gått miste om något :-) Hoppas ni får en trevlig lördags-kväll, "Robinson" börjar i kväll ni som vill se den så glöm inte det.

I kväll blir det lördagsmys, i morgon söndagsmys........................


Av ~ Ruth ~ - 20 november 2009 00:56

Har haft fullt upp att göra, har inte varit vi datorn mera en till morgonkaffet och Aftonbladet. Fy vilken körig dag, har städat högt och lågt, skall ju få gäster i morgon som skall stanna tills på söndag och då kan jag inte låta bli utan att (över)anstränga mig till det yttersta :-) Nu skall jag ta en kort dusch innan jag somnar. Har tittat på "Mammas pojkar" i kväll på TVn det är nästan den enda stunden jag har pausat fram tills nu. Blir lite tunnsådda inlägg här under helgen (tror jag), får se hur det blir.
Sov gott alla mina gullevänner där ute.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards