~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 26 november 2009

Av ~ Ruth ~ - 26 november 2009 23:35


Nu förstår jag varför min tankeverksamhet blir så uttömd när jag skall skriva mina dagboksblad här inne på sena kvällen. Jo, så här är det, efter att jag har tittat klart på TVn så börjar jag min bloggvandring (vilket tar en lång tid), måste läsa allas kommentarer och skriva själv. När allt detta omsider är avklarat då är hjärnan tom, ja helt kaputt, måste ändra mina rutiner med andra ord. CINAS TÄVLING HÄR gör att jag får hjärnsläpp av allt gissande, kan inte koppla bort mina fundeleringar :-) kliv in hos Cina du också och gissa hej villt !
 
Nu skall jag sova och vila huvudet från alla tankar, kanske somnar jag snabbt när huvudet är totalt utblåst, hoppas det. Natti, natti 

  

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards