~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 23 november 2009

Av ~ Ruth ~ - 23 november 2009 22:11


  

 




Fick detta gulliga fotot på vårat yngsta barnbarn Liam i helgen (snart 2 år), det är en stor förstorning som skall få en fin ram vad det lider. 
Har jobbat mycket vid datorn i dag, har uppdaterat 2 hemsidor med massor av foton som jag har fixat till. På den andra hemsidan rensat bort många kort. Det är krävande många gånger med allas kennelsidor, ångrar att jag har tagit på mig allt detta här genom åren, en gång en hemsida, alltid bunden och man blir inte fri. Så tänk dig för innan du tar på dig hemsidor för andra. Har alltid haft svårt för att säga nej. Men nu har jag lärt mig, fick en förfrågan om en ny sida förra veckan och svaret blev nej. Nu skall jag inte beklaga mig mera, det är inte mina klienters fel utan helt och hållet mitt eget, så jag sparkar mig själv på smalbenet.
 
Regn hela dagen och nu kraftiga vindar. "Är det konstigt att man längtar bort nå'n gång?".

Natti natt !  

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards