~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 8 november 2009

Av ~ Ruth ~ - 8 november 2009 12:50

  


Har börjat på ett par nya fotovantar, som jag skall sälja av. Kommer att sticka ett par till mig också, älskar dessa vantar i ett mjukt och gott ullgarn som inte sticks. Detta är det andra paret, men nu utan halva fingrar. Ändrar beskrivningen för varje par, blir lite annorlunda på det 3:e paret som skall stickas. Tycker dessa blir fina, jaaaa det gör dom tror jag :-)


  


Du kan gissa hur många gånger du vill, så kom igen !

Av ~ Ruth ~ - 8 november 2009 09:40


OBS, allt som har med tävlingen här att göra, kommentera det i detta inlägg !


  


En liten sak som inte används så ofta, (jag använde den för några dagar sedan). Nu skall du nu få gissa vad jag använde den till. Det måste vara en korrekt beskrivning. Du har en vecka på dig tills den: 15, att lista ut vad den finurliga saken används till. Du kan gissa flera gånger, något kanske blir rätt, så gissa på hej vilt ! Efter kommentarerna att dömma så behöver det förtydligas att lilla saken är helt komplett.


Det här vinner du som först har gissat rätt. Lycka till ! 

  

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards