~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 14 november 2009

Av ~ Ruth ~ - 14 november 2009 17:11

Nu kommer svaret på min tävling  [HÄR]


  


 Så här skrev BS:

Är det hål genom röret, så är det nog en tratt för att fylla på parfym i småflaskor. Mina trattar var ju helt i plast förståss Hmm. Kanske nått för att hälla i medel, till hundarnas öron
Hi hi törs inte skriva ned vad jag tänkte nu Fniss

 

He jer branå så svårt, huvva ligen ändå                     

 av BS 9 nov 2009 kl 23:49
----------------------------------------------------------------------
Skicka mig din adress så kommer kedjan med det gulliga hjärtat på posten inom några dagar. GRATTIS !
----------------------------------------------------------------------
Det finns luktagott-damer (jag är ingen sådan) som vill ha en liten flaska i sin handväska, då är tratten bra.
Det var en svår nöt att knäcka, men oj vad ni har varit duktiga på att gissa, har fått så många goda skratt, fantasi har ni haft med råge. Tusen tack för alla otroliga gissningar. Det var bara ett rätt svar, bra gissat BS !

-----------------------------------------------------------------------

Vilket knepigt väder + 13* som varmast har det varit i dag, som en vårdag, men kyliga vindar. Ingen sol, inget regn.


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards