~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 30 november 2011

Av ~ Ruth ~ - 30 november 2011 21:51

Men min vistelse i alla affärer tog för lång tid, fick köpt alla ingredienser (hoppas jag) för det jag skall baka, men det blev nästan em. när jag kom hem så det var för sent att börja tyckte jag. Det är inte alltid som saker och ting blir som man har tänkt sig.


Köpte mig en ny blus i dag på KappAhl, modell som en poncho, tunn och lätt, jag blir lite som en fladdermus i den med dom vida ärmarna, fräck tycker jag, gillar allt som är lite annorlunda.


Har en fräck bild som jag skulle vilja visa, men jag har en besökare här som ofta gör kommentarer i sin blogg av det jag visar eller skriver om, så den glädjen skall jag inte ge denna bloggaren, men synd för er.


Har lagt in en ny SIFO-undersökning tyck och tryck. Den förra blev jag lite förvånad över den. Den gjorde mig glad, vem vill pinas in i det sista, om det inte finns någon återvändning ? (inte jag i alla fall) så här blev resultatet:


 


Kram på er    

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards