~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 22 november 2011

Av ~ Ruth ~ - 22 november 2011 22:16

när inte bloggen och datorn fanns, ägnar den inte speciellt många tankar för tillfälle (bara några få).
Nu är det inte bara bloggtorka utan hela paketet dator känns störande. Har inga bokstäver i huvudet för att forma ord, tankverksamheten infinner sig inte så det är nog kortslutning där uppe, bara snurrigt.

Kan berätta att jag äntligen har fått färgat håret, bara det känns stort, något som har med huvudet att göra som är positivt.


I morgon fm. skall jag åter till Göteborg och tandis, blir nog tandavgjutning då samt byte av en lagning, onsdag den 7 hoppas jag att tanduslingen sitter och fyller ut min tandrad. Hur hon tänker göra det hela vet jag inte, men den skall fästas i tänderna på båda sidor om den nya. Skulle vilja ha en skruvtand i käkbenet på sidan i underkäken också men en sådan kostar ca. 20 000 så det får vänta (om det någonsin blir av) men får då bättre tuggmotstånd på den sidan, ja tiden får visa hur det blir.


Tandis är inte det roligaste jag vet så kanske är det tankarna för morgondagen som har stulit mina ord och tankar, men överlever säkert denna gången också.

Om jag genomlider denna dagen så ser ni det om det kommer några nya rader inom kort.


Kram mina vänner

  

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards