~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 23 november 2011

Av ~ Ruth ~ - 23 november 2011 19:21

Det har varit en dryg dag hos tandläkaren, 2 ½ timma i stolen, är så öm i käkleden, men det hela avlöpte bra, nu är det 14 dagar kvar så har jag fina tandsingar i överkäken, det skall bli skönt.

Efter det sa var vi till 3 olika affärer, men att gå med gubben är inte lönt, in och raka spåret till det som skall köpas, sedan ut igen, jag vill ju gå och titta lite, men det är inte lönt. Skall jag handla något så får jag själv gå till affärer och då går det timmar, även om jag inte köper så mycket så ögonshoppar jag gärna, njuter av att gå och lulla och filosofera  i min egna takt.

Trist väder i dag, var så kyliga med fuktiga vindar i Göteborg och här har det börjat regna i kväll. Tänk så vitt och fint det var ute denna tiden förra året, gissa om jag längtar tills marken blir vit.


     


Titta så mysigt det var på Höljes sjön i påsken, då hade jag fart under medarna, så underbart, hehe.


Nu skall jag sätta på TVn och se vad den kan roa mig med, bönderna kommer i kväll så det vet jag att det blir.

Ha det gott godvänner / kram  

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards