~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 3 november 2011

Av ~ Ruth ~ - 3 november 2011 21:46

Är det jag som har trollat med min nya layout så att vädret har blivit svalare? endast 8 grader nu mot det dubbla den senaste tiden. Det regnar ute och den råa luften tränger sig genom väggarna, har fått höja upp värmen inomhus och dom varma tofflorna har smugit sig på mina fötter.
Små värmeljus skapar en varm trivsel.  Sitter och tittar på ”Robinson” äter ost och tar ett glas vitt i min ensamhet, mysigt har jag och roar mig själv i min ensamhet.
Det slog mig att jag inte tar några foton, har inte gjort det på länge (tror jag) inga riktiga foton, har inget vackert att visa upp för er.
Har suttit och gjort vinter layouter i dag, flera vill byta på sina bloggar, 3 är klara, får ta det lite lugnare för ögonen mår inte så bra, blir överansträngda och blicken blir suddig. Vintern är inte här på riktigt ännu så tid finns, men jag är så intensiv när jag vet att något skall göras. Det går ju mot jul också, och då skall det åter bytas, ack ja, hinner nog med det hela vad det lider.


Nu skall jag ta en dusch och hitta på något annat.

Kram på er.

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards