~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 27 november 2011

Av ~ Ruth ~ - 27 november 2011 23:07


 

Jag ser på ljuset som brinner
o sätter min tanke på pränt,
det känns som jag inte har hunnit

att njuta av första Advent!

-------------------------------------

När andra har firat så har vi jobbat. Fika och mat har det blivit med dotera som har varit med sin pappa och styckat och packat gris 2. Hon diskade allt efter grisgörat och gjorde rent så det slapp jag i dag.

Har förberett en massa maträtter för julbordet som skall komma vad det lider, så köket har varit min plats och dom övriga har varit förpassade till källaren. Ja så har denna dagen blivit här i huset, men vi har inte tagit så högtidligt på det hela.

Det har regnat och blåst bedrövligt i dag så det har varit skönt att slippa vara så mycket ute, hundarna har gjort sina behov på 0-tid och in igen snabbt som attans.

I morgon skall jag slappa lite, bara dammsuga och det vanliga står på agendan, men det kan ändra sig det är många timmar dit.


Kram mina vänner      

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards