~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 14 november 2011

Av ~ Ruth ~ - 14 november 2011 15:09

Jo, jag struntade i bloggen i går, känns konstigt, men det var så lugnt i bloggvärlden i går så jag hakade på jag också. Gillar inte tomma rutor i min almanacka, kanske kan jag ändra mig på det området.

Lediga stunder satt jag och gjorde nya layouter för julen så nu är det klart.


 

"Klickbild"  


Har en toppbild över som det faller snö på vill du pryda din sida till advent ? det är ju redan om 14 dagar. Det är som du ser en nostalgibild, charmig tycker jag, tycker du det samma så skriv endast i kommentarerna på detta inlägget, du har veckan på dig tills den 20.
Lägg en länk hit så även andra kan få en chans som själva inte kan.


Sol och vackert väder ute i dag, men värme är det inte i luften längre, men vad vänta sig så här sent på året. Håller på med kok 2 av ben och skrap från älg, maler och fryser ner för hundarna, lite extra kött och märgfett få dom i sin mat ett bra tag framöver, det gillar dom.


Ha det gott mina vänner /  


Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Ovido - Quiz & Flashcards