~ ♥ Ruth's tankar ord och gärningar  ♥ ~

Alla inlägg den 30 december 2010

Av ~ Ruth ~ - 30 december 2010 21:46

  


Ja nu närmar år: 2010 sig sitt slut, åter ett år går till historieböckerna, mycket tråkigt kommer det att skrivas där, mycket elända runt omkring på vårat klot och här i Sverige. Förut kom det ut en bok varje år, en årskrönika, vet inte om det gör det mera, bättre att glömma och blicka framåt. Jag skriver ingen årskrönika här på bloggen över mitt år, men det har varit bra och friska har vi varit, vad mera begära.  Inga Nyårslöften ges, kan inte hålla det ändå.

Citerar farfars ord som slut ord denna dag "Måste alla dina bekymmer bli lika kortlivade som dina Nyårslöften", så ljöd det alltid när vi gav varandra nyårslöften när vi var små...
Dessa orden håller även i dag !

Själva har vi bröllopsdag i morgon, i "44 år" har vi vandrat i ur och skur på samma stig, hoppas vi får göra det i många år till.

ETT STORT GRATTIS till min son Robin som fyller år i morgon, HURRA, HURRA, HURRA !



Har gjort ett Nyårskort för dom som vill ha det.

Massor av kramar till er alla !

Översätt bloggen

Min sifo undersökning

Hur många av er mina vänner är med på ”Facebook” är du med ?
 JA
 NEJ
 BARA BLOGG

Presentation

Så var det då denna dag

Sök i bloggen

Arkiv från start den 24/5-07

Skriv gärna en rad

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Allt är samlat i Kategorier

Länkar till mina go'a vänner

Fråga mig så svarar jag !

26 besvarade frågor

"VARNING" att låna på nätet.

Don't touch my site

Besöksstatistik

Mitt väder i Lerum

Vädret Lerum

Vädret i Klaråsen

Vädret Klaråsen

Tack för påhälsningen !


Skapa flashcards